فروشگاه لوازم خانگی

یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه‌ی محصولات خانگی برقی آشپزخانه مانند، پلوپز، زودپز، چای ساز، سماور برقی، مخلوط کن، آبمیوه گیر، آب مرکبات گیر، جاروبرقی، جاروشارژی و ...می‌باشد. کلیه‌ی محصولات معرفی شده در این فروشگاه دارای 5 سال خدمات پس از فروش و 18 ماه گارانتی می‌باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری از لوازم برقی پر کاربردی است که برای تهیه‌ی انواع نوشیدنی‌های سرد به کار می‌رود. با خرید آبمیوه گیری و انواع لوازم خانگی برقی کوچک کافه را به خانه‌ی خود بیاورید و از دورهمی‌ها و مهمانی‌ها لذت ببرید. با فرا رسیدن روزهای گرم بهاری و تابستانی نیاز به انواع آبمیوه و نوشیدنی‌های سرد روز به روز بیشتر می‌شود و به همان میزان خرید آبمیوه گیر نیز اهمیت می‌یابد. در این مقاله قصد داریم که نکات مهم در خرید آبمیوه گیری و انواع آبمیوه گیر تک کاره و چند کاره را بررسی کنیم و در نهایت به سوال اکثر کاربران پاسخ داده باشیم. که آبمیوه گیری چند کاره بخرند یا به همان تک کاره قناعت کنند، با ناسا الکتریک همراه باشید.

با کمک آبمیوه گیر می‌توان نوشیدنی‌های سالم و مفید و طبیعی را تهیه کرد و مواد مغذی و ویتامین‌های مفید را بصورت مستقیم دریافت کرد. البته بر خلاف اسمی که این دستگاه کوچک خانگی ( آبمیوه گیر) دارد، می‌توان از آن برای گرفتن آب سبزیجات و ... نیز استفاده نمود. آبمیوه گیر تک کاره همانطور که مشخص است تنها از پس گرفتن آبِ میوه‌جات و سبزی‌جات برمی‌آید؛ اما آبمیوه گیر چند کاره توانایی‌اش فراتر از این حرفاست و علاوه بر آبمیوه گیر دارای مخلوط کن، خردکن و آسیاب و همزن و غذاساز و... می‌باشد. پس با خرید آبمیوه گیری چند کاره با اینکه قیمت و هزینه‌ی بیشتری پرداخت خواهید کرد؛ اما چند محصول را با کارکردهای مختلف خواهید داشت و این در حالی است که آبمیوه گیری تک کاره قیمت کمتری دارد و تنها از یک کارکرد بهره می‌برد.

برای خرید آبمیوه گیری با قیمت مناسب کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی