فروشگاه لوازم خانگی

یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه‌ی محصولات خانگی برقی آشپزخانه مانند، پلوپز، زودپز، چای ساز، سماور برقی، مخلوط کن، آبمیوه گیر، آب مرکبات گیر، جاروبرقی، جاروشارژی و ...می‌باشد. کلیه‌ی محصولات معرفی شده در این فروشگاه دارای 5 سال خدمات پس از فروش و 18 ماه گارانتی می‌باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

یخچال فریزر از جمله لوازم ضروری آشپزخانه است و باید حتما در هر آشپزخانه ای حضور داشته باشد. در واقع یخچال فریزرها دارای انواع مختلفی هستند که می توان آنها را در دسته های مختلف یخچال فریزر پایین و یخچال فریزر بالا و یخچال دوقلو و یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر درب فرانسوی و ... تقسیم کرد. طراحی های مختفاوت از یخچال فریزر باعث شده تا انتخاب کمی سخت باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با راهنمای خرید یخچال فریزر اشنا کنیم و نکات مهم در خرید یخچال فریزر را با هم بررسی نماییم.

ابعاد و ظرفیت

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه کرد، ابعاد و اندازه‌ی یخچال فریزر است. برزای تعیین و انتخاب یخچال فریزری با ابعاد مناسب باید به تعداد افراد خانواه توجه کنید و سپس فضا و مساحت آشپزخانه را در نظر بگیرید. به فضای کافی برای باز شدن درب یخچال دقت کنید، برخی از افراد بعد از خرید متوجه می شوند که مساحت کافی برای باز کردن درب ندارند و به ازای هر بار باز کردن درب یخچال باید حتمآً یخچال با دیوار یا مانعی برخورد کند. 

همچنین فضای داخلی یخچال نیز و میزان مصرف و میزان نگهداری مواد غذایی در داخل یخچال یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشت. اگر جزو افرادی هستید که مدام در حال خرید کردن هستید و مواد غذایی زیادی برای نگهداری داخل یخچال دارید، حتماً باید یخچالی بزرگ بخرید تا فضای کافی برای ذخیره سازی داشته باشید. یا اینکه اگر مهمان و رفت و آمد به خانه ی شما زیاد است احتمال اینکه به فضای بیشتری نیاز داشته باشید بسیار زیاد است. پس هنگام خرید تمام این موارد را در نظر بگیرید.

 

قابلیت ها و امکانات؛ یکی از ویژگی‌هایی که یک یخچال فریزر با کیفیت می تواند داشته باشد، پشتیبانی از قابلیت ها و امکانات مدرن است. در واقع عملکرد یخچال متناسب با این قابلیت ها تعیین می شود. هر چه یک یخچال فریزر امکانات پیشرفته تری داشته باشد، عملکرد آن مفیدتر و مطلوب تر خواهد بود. انواع کمپرسور به کتار رفته در یخچال با کارکرد متفاوتی که دارند باعث می شود تا حتما هنگام خرید به این موارد توجه کنید.

 

یکی از مهم‌ترین تغییرات موجود در عملکرد یخچال‌های مدرن، استفاده از کمپرسور‌های پیشرفته و کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های پیشین است. مزیت اصلی موتورهای خطی اینورتر این است که با جریان متناوب و با فرکانس مورد نیاز کار می‌کنند. از آن‌جایی که کم ‌و زیاد کردن دور موتور، مصرف انرژی و استهلاک کمتری نسبت به حالت سنتی یعنی قطع و وصل پیاپی دارد، این موضوع یک نکته‌ی مثبت برای یخچال‌های مجهز به آن به شمار می‌رود؛ زیرا در نتیجه‌ی استفاده از این فناوری به‌‌طور کلی هزینه‌ی برق مصرفی، کاهش چشم‌گیری خواهد داشت. به علاوه به دلیل راه‌اندازی نرم با آمپر پایین این نوع موتورها، ضربه‌ای به سایر قطعات وارد نمی‌شود و با صداهای اضافه و استهلاک خیلی کمتری مواجه خواهید بود. موتور خطی اینورتر یکی از قابلیت‌هایی است که هنگام خرید یخچال باید مد نظر قرار دهید.

آبریز یا آبسرد کن

یکی از ویژگی ها و امکاناتی که یخچال فریزرها امروزی دارند، داشتن آبسردکن یا یخساز است. بر روی درب یخچال فریزرهای مدرن امروزی آبسردکن یا یخساز تعبیه شده است. این آبسردکن به صورت مداوم آب خنک را در اختیار شما قرار می دهد و نیازی نیست برای هر بار نوشیدن آبِ خنک درب یخچال را باز کنید و مقدار زیادی انرژی هدر دهید. این قابلیت ساده نه تنها به راحتی آب خنک را در اختیارتان می گذارد، بلکه مانع از هدر رفت انرژی و هوا خنک خواهد شد.

برخی از یخچال ها که دارای آبسردکن هستند قابلیت اتصال به آب شهری و لوله کشی را دارند و برخی دیگر باید به صورت پر شوند. همچنین یخسازهای اتوماتیک نیز به صورت خودکار همواره یخ های شکیل را در اختیارتان می گذارند.

 

نورپردازی و روشنایی

نوع روشنایی و میزان روشنایی داخل یخچال یکی دیگر از مواردی است که اهمیت دارد و می تواند در انتخاب و خرید یخچال نقش مهمی داشته باشد. در واقع نوع نورپردازی در یخچال  بهتر است که از نوع LED باشد و از لامپ‌های فلورسنت معمولی استفده نشده باشد. لامپ LED در مقایسه با لامپ‌های معمولی مزیت هایی دارد که شامل روشنایی بیشتر و وسعت دید بالاترو میزان مصرف انرژی کمتر و تولید حرارت کمتر می‌شود. دز واقع لامپ های ال ای دی به هنگام روشن شدن حرارت بسیار کمی تولید می کنند و این در حالی است که لامپ های معمولی به هنگام روشن شدن حرارت بسیار زیادی تولید می کنند و باعث می شوند دمای داخل یخچال کاهش یابد و گرم شود در نتیجه باید موتور با دور موتور بالاتری کار کند تا دمای یخچال را به حد معمول برساند و دمای داخل یخچال را دوباره کاهش دهد و همین امر باعث افزایش مصرف انرژی یخچال خواهد شد.

 

فیلترهای بهداشتی تصفیه‌ی هوا

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید یخچال اهمیت دارد، این است که باید حتماً فیلترهای بهداشتی تصفیه شده‌ در یخچال وجود داشته باشد، که از انتشار و پخش شدن بوی نامطبوع در داخل یخچال جلوگیری کند. در واقع مواد غذایی بوداری که در یخچال نگهداری می شوند باعث می شوند که این بوی نامطبوع در کل طبقات یخچال پخش شود و در نهایت بر روی طعم و مزه‌ی سایر مواد غذایی تاثیر منفی خواهد گذاشت. فیلترهای بهداشتی چند مرحله ای که تا 99.99% ذرات هوا و بوی نامطیوع و .... را جذب می کنند. از دیگر قابلیت هایی است که باید هنگام خرید یخچال به آنها توجه شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی